کلکسیون فرش کوروش

مشخصات بلاگ

فروشگاه فرش کوروش • مجموعه ای نفیس از برترین برندهای صنعت فرش کشور .شرایط ویژه فروش خود را به اطلاع شما عزیزان می رساند

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

فرش قسطی کرج | فرش اقساطی کرج | فرش کوروش

 

 

فرش قسطی کرج اینجاست. برای خرید انواع مبل بصورت اقساطی به کلکسیون فرش کوروش بیاید. مرکز خرید فرش اقساطی در شهر کرج و استان البرز با سه طبقه مجزا و با مدل های زیبا و فراوان درخدمت شماست.

مرکز فرش اقساطی در کرج

فروش فرش به صورت اقساط تا 10 ماه بدون سود و کارمزد در کرج و استان البرز، فرش قسطی در کلکسیون فرش کوروش فروشگاه برتر فرش اقساطی در استان البرز و شهر کرج

فرش قسطی

اگر قصد خرید فرش قسطی  دارید و ساکن کرج یا استان البرز هستید می توانید با مراجعه به مرکز فرش اقساطی در کرج (کلکسیون فرش کوروش) اقدام به انتخاب و خرید فرش کنید و با  پیش پرداخت توافقی فرش خود را خریده و مابقی مبلغ را بسته به ظرفیت و قیمت فرش، به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار قسطی پرداخت نمایید.

شرایط فروش فرش قسطی در کلکسیون فرش کوروش  

  • پیش پرداخت توافقی
  • ارائه چک یا ضامن معتبر
  • پرداخت به موقع اقساط مبلمان

ما در تمامی حالات سعی می کنیم بهترین شرایط خرید را برای مشتریانمان فراهم سازیم. خوشبختانه در فروشگاه فرش کوروش امکان فروش فرش از دم قسط وجود دارد. بدون پیش پرداخت مبل قسطی داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید. در مرکز فرش اقساطی در کرج منتظر شما هستیم.

مرکز خرید فرش قسطی فرش اقساطی در کرج و استان البرز

فرش قسطی در کرج همینجاست. کلکسیون فرش کوروش بزرگترین مرکز خرید فرش اقساطی بدون بهره و سود با اقساط بلند مدت تا 10 ماه ارائه خدمات فرش با چک و سفته را انجام می دهد. کلکسیون فرش با سابقه 15 ساله خود در زمینه فروش انواع فرش ، پادری، کناره ،پشتی فرش کلاسیک به صورت نقد و اقساط با شکیل ترین طرح ها و بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت شماست.

این مجموعه با گردآوردی برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی فرش یکی از برترین فروشگاه های فرش در سطح استان البرز از نظر زیبایی و کیفیت است. اگر قصد خرید فرش در شهر کرج یا استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به مرکز خرید فرش قسطی کوروش بهترین محصولات این صنعت را با کیفیت بالا، گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله خریداری نمایید.

خبر خوب برای زوج های جوان این است که این مجموعه شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد دارند زندگی جدید خود را شروع کنند ایجاد کرده است و با بستری مناسب آماده ارائه انواع فرش، تابلو فرش دستی و ماشینی انواع پادری کناره و پشتی..

شما می توانید با حضور در کلکسیون فرش کوروش کوروش در جشنواره و قرعه کشی جوایز ارزنده این مجموعه در پایان هر فصل شرکت نمایید. پس تا دیر نشده حتما به مجموعه فرش کوروش بیایید و از این کلکسیون زیبا و بی نظیر دیدن فرمایید.

فرش قسطی در کرج

اگر قصد خرید فرش به صورت قسطی در کرج را دارید حتما به کلکسیون فرش کوروش واقع در بلوار چمران کرج سر بزنید. کلکسیون فرش کوروش با ارائه محصولاتی بی نظیر بزرگترین فروشگاه های فروش فرش در سطح شهر کرج و استان البرز به حساب می آید که با ایجاد بستری مناسب برای خرید قسطی محصولات خود سعی کرده گامی مستحکم در فروش محصولات ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مردم کرج انجام دهد. در همین راستا این مجموعه با ایجاد شرایط فرش قسطی در کرج بدون سود و کارمزد تا 10 ماه بهترین شرایط خرید فرش را در شهر کرج برای شما فراهم آورده است.

فرش اقساطی در کرج

فرش اقساطی در کرج بدون بهره و سود را فقط از کلکسیون فرش کوروش بخواهید. کلکسیون کوروش با دیدی وسیع به صنعت فرش و قدرت خرید مردم شهر عزیز و شهیدپرور کرج سعی کرده با ایجاد شرایطی مناسب کلیه محصولات خود را به صورت قسطی و با تضامین مربوطه به همشریان کرجی ارائه دهد. اگر شما قصد خرید فرش اقساطی در کرج و استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به کلکسیون فرش کوروش اقدام به خرید نمایید و هزینه های آن را به صورت اقساط به فرش کوروش پرداخت کنید.

چطور به بازار فرش قسطی کرج بیاییم؟

اگر قصد خرید فرش قسطی از بازار فرش قسطی کرج کلکسیون فرش کوروش را دارید می توانید با مراجعه به بلوار چمران روبروی سه راه دانشکده به این مجموعه آمده و با بازدید از محصولات فرش و هر چیزی که نیاز دارید را خریداری کرده و به صورت قسطی هزینه های آن را بپردازید.

شما برای آمدن از شمال کرج باید از سمت عظیمیه به سمت میدان امام حسین حرکت کنید، و روبروی سه راه دانشده بعد از اولین دوربرگردان .

منتظر حضور گرم شما در مرکز خرید فرش قسطی در کرج و استان البرز (کلکسیون فرش کوروش) هستیم.

جهت کسب اطلاع از چگونگی آمدن به کلکسیون فرش کوروش برای خرید فرش قسطی کلیک کنید.

 

 

 

 

  • farsh kourosh

طرح های قالی ایران بر اساس یک طبقه بند کلی


 شاه عباسی


اساس این طرح را گلهای طراحی شده خاصی تشکیل می دهند که به نام شاه عباسی مشهور شده است.

این گلهای تجرید یافته، ضمن شاخه و برگها و گاه اسلیمی ها و ختائی ها در متن و حاشیه فرش، نقشه اصلی را تشکیل می دهند.

به گروههای فرعی طرح اصلی نامهای ، افشان ، لچک ترنج، ترنجدار، درختی، جانوری، شیخ صفی، طره دار سلسله ای ،

 شاه عباسی تصرفی، ترنجی طره دار، بوته ای و لچک ترنج کف ساده ، داده شده است.

 


اسلیمی



شکل اصلی این طرح را شاخه های دورانی در میان برگها تشکیل می دهد. این شاخه ها، تجرید یافته طرح درخت می باشند.

اسلیمی انواع بسیار زیاد دارد و معمولا در بیشتر قالبها این طرح تکرار می گردد اما در بعضی فرشها این طرح مسلط است . معروفترین اسلیمی ها ، اسلیمی دهن اژدر است. در این نوع اسلیمی انتهای هر شاخه به دو بخش متقارن منشعب می گردد و بصورت فکین اژدها نشان داده می شود و روی ساقه شاخه ها جوانه هایی در نقاط مختلف تزئین شده است که بیشتر این جوانه ها را اسلیم می نامند.

شاید کلمه اسلیمی از اسلیم به معنای جوانه باشد و شاید هم این لغت مصغر اسلامی باشد و می دانیم که در هنرهای اسلامی از این طرح بسیار استفاده شده است. این طرح نیز به لحاظ تغییرات و دخل و تصرف ها به گروههای فرعی بسیار تقسیم شده است. مانند اسلیمی، اسلیمی بندی، اسلیمی شکسته، اسلیمی دهان اژدر، اسلیمی لچک ترنج، اسلیمی ترنجدار و اسلیمی ماری


افشان


با آنکه در طرحهای فرش معمولا کلیه اجزا و اشکال، به هم پیوسته و مرتبط هستند، گویی قلم نقاش از هنگام شروع طرح تا پایان آن تحرک و ارتباط خود را قطع نساخته است ولی طرح افشان به این صورت است که گل وبرگها و شاخه ها بطور پراکنده و بدون پیوستگی با یکدیگر در متن فرش افشانده شده اند.
به همین علت است که اصل چنین طرحی را افشان نامیده اند. اما در طرح افشان نیز تنوع و تغییر زیادی داده شده است و طرحهای فرعی بسیاری از آن منشعب گشته است. مانند افشان اسلیمی، افشان ختائی، افشان بندی، افشان شکسته، افشان گل اناری، افشان شاه عباسی، افشان شاخه پیچ، افشان دسته گل، افشان حیوان دار و افشان ترنجدار.


بته جقه


 

طرح بته ای تجرید یافته درخت سرو است. بته های سرکج فرش ایران که به بته جقه شهرت یافته است. در طرحهای بته ای به اندازه و اشکال مختلف به چشم می خورد. معروفترین طرحهای بته ای عبارتند از بته جقه ، بته شاخ گوزن ، بته ترمه ، بته سرابندی ، بته خرقه ای، بته قلمکار اصفهان ، هشت گل، بته کردستانی یا هشت بته ، بته میر شکسته، بته لچک ترنج ، بته سنندج، بته افشاری و بته بازوبندی و بوته بادامی.

 


درختی


با وجودی که در طراحی فرش اساس کار را شاخه و برگها تشکیل می دهند ولی در طرحهای درختی سعی شده است تا وجه تشابه زیاد با طبیعت حفظ گردد.
در اغلب طرحهای این گروه درخت و درختچه های کوچک و بزرگ به ویژه به صورت انفرادی ترکیب اصلی را تشکیل داده اند و با اجزاء دیگری ترکیب شده اند.
طرحهای معروف درختی اینطور نامگذاری شده اند: درختی جانوری یا حیوان دار، درختی سبزیکار یا آب نما، درختی ترنجدار ، درختی سروی و درختی گلدانی.


شکارگاه




مشخصاتی که در مورد طرحهای درختی ذکر شده در طرحهای شکارگاه نیز وجود دارد ، اما در اغلب طرحهای شکارگاه ، حیوانات وحشی در حال شکار نقش بسته شده است.
گروههای فرعی این طرح عبارتند از : شکارگاه درختی، شکارگاه ترنجدار، شکارگاه قابی، شکارگاه لچک ترنج و شکارگاه سراسری.


                                      blushکلکسیون فرش کوروشblush

                                                   

      مجموعه ای نفیس از برترین برندهای صنعت فرش کشور شرایط ویژه فروش

       خود را به اطلاع شما عزیزان می رساندlaugh

       شرایط اقساط ویژه عموم بصورت بلند مدت بدون سود وکارمزد

       mail راه های تماس با ماmail                             

       mail  واتساپ : 09022606076

       mail سایت: http://kouroshcarpet-co.com/

       mail   اینستاگرام : https://www.instagram.com/kouroshcarpet.co/

       mail تلگرام : https://t.me/kouroshcarpet_co

       yes  ادرس : کرج -بلوارچمران-سه راه دانشکده

  • farsh kourosh