کلکسیون فرش کوروش

مشخصات بلاگ

فروشگاه فرش کوروش • مجموعه ای نفیس از برترین برندهای صنعت فرش کشور .شرایط ویژه فروش خود را به اطلاع شما عزیزان می رساند

فرش قسطی کرج | فرش اقساطی در کرج | فرش کوروش

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

فرش قسطی کرج | فرش اقساطی کرج | فرش کوروش

 

 

فرش قسطی کرج اینجاست. برای خرید انواع مبل بصورت اقساطی به کلکسیون فرش کوروش بیاید. مرکز خرید فرش اقساطی در شهر کرج و استان البرز با سه طبقه مجزا و با مدل های زیبا و فراوان درخدمت شماست.

مرکز فرش اقساطی در کرج

فروش فرش به صورت اقساط تا 10 ماه بدون سود و کارمزد در کرج و استان البرز، فرش قسطی در کلکسیون فرش کوروش فروشگاه برتر فرش اقساطی در استان البرز و شهر کرج

فرش قسطی

اگر قصد خرید فرش قسطی  دارید و ساکن کرج یا استان البرز هستید می توانید با مراجعه به مرکز فرش اقساطی در کرج (کلکسیون فرش کوروش) اقدام به انتخاب و خرید فرش کنید و با  پیش پرداخت توافقی فرش خود را خریده و مابقی مبلغ را بسته به ظرفیت و قیمت فرش، به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار قسطی پرداخت نمایید.

شرایط فروش فرش قسطی در کلکسیون فرش کوروش  

  • پیش پرداخت توافقی
  • ارائه چک یا ضامن معتبر
  • پرداخت به موقع اقساط مبلمان

ما در تمامی حالات سعی می کنیم بهترین شرایط خرید را برای مشتریانمان فراهم سازیم. خوشبختانه در فروشگاه فرش کوروش امکان فروش فرش از دم قسط وجود دارد. بدون پیش پرداخت مبل قسطی داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید. در مرکز فرش اقساطی در کرج منتظر شما هستیم.

مرکز خرید فرش قسطی فرش اقساطی در کرج و استان البرز

فرش قسطی در کرج همینجاست. کلکسیون فرش کوروش بزرگترین مرکز خرید فرش اقساطی بدون بهره و سود با اقساط بلند مدت تا 10 ماه ارائه خدمات فرش با چک و سفته را انجام می دهد. کلکسیون فرش با سابقه 15 ساله خود در زمینه فروش انواع فرش ، پادری، کناره ،پشتی فرش کلاسیک به صورت نقد و اقساط با شکیل ترین طرح ها و بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت شماست.

این مجموعه با گردآوردی برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی فرش یکی از برترین فروشگاه های فرش در سطح استان البرز از نظر زیبایی و کیفیت است. اگر قصد خرید فرش در شهر کرج یا استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به مرکز خرید فرش قسطی کوروش بهترین محصولات این صنعت را با کیفیت بالا، گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله خریداری نمایید.

خبر خوب برای زوج های جوان این است که این مجموعه شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد دارند زندگی جدید خود را شروع کنند ایجاد کرده است و با بستری مناسب آماده ارائه انواع فرش، تابلو فرش دستی و ماشینی انواع پادری کناره و پشتی..

شما می توانید با حضور در کلکسیون فرش کوروش کوروش در جشنواره و قرعه کشی جوایز ارزنده این مجموعه در پایان هر فصل شرکت نمایید. پس تا دیر نشده حتما به مجموعه فرش کوروش بیایید و از این کلکسیون زیبا و بی نظیر دیدن فرمایید.

فرش قسطی در کرج

اگر قصد خرید فرش به صورت قسطی در کرج را دارید حتما به کلکسیون فرش کوروش واقع در بلوار چمران کرج سر بزنید. کلکسیون فرش کوروش با ارائه محصولاتی بی نظیر بزرگترین فروشگاه های فروش فرش در سطح شهر کرج و استان البرز به حساب می آید که با ایجاد بستری مناسب برای خرید قسطی محصولات خود سعی کرده گامی مستحکم در فروش محصولات ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مردم کرج انجام دهد. در همین راستا این مجموعه با ایجاد شرایط فرش قسطی در کرج بدون سود و کارمزد تا 10 ماه بهترین شرایط خرید فرش را در شهر کرج برای شما فراهم آورده است.

فرش اقساطی در کرج

فرش اقساطی در کرج بدون بهره و سود را فقط از کلکسیون فرش کوروش بخواهید. کلکسیون کوروش با دیدی وسیع به صنعت فرش و قدرت خرید مردم شهر عزیز و شهیدپرور کرج سعی کرده با ایجاد شرایطی مناسب کلیه محصولات خود را به صورت قسطی و با تضامین مربوطه به همشریان کرجی ارائه دهد. اگر شما قصد خرید فرش اقساطی در کرج و استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به کلکسیون فرش کوروش اقدام به خرید نمایید و هزینه های آن را به صورت اقساط به فرش کوروش پرداخت کنید.

چطور به بازار فرش قسطی کرج بیاییم؟

اگر قصد خرید فرش قسطی از بازار فرش قسطی کرج کلکسیون فرش کوروش را دارید می توانید با مراجعه به بلوار چمران روبروی سه راه دانشکده به این مجموعه آمده و با بازدید از محصولات فرش و هر چیزی که نیاز دارید را خریداری کرده و به صورت قسطی هزینه های آن را بپردازید.

شما برای آمدن از شمال کرج باید از سمت عظیمیه به سمت میدان امام حسین حرکت کنید، و روبروی سه راه دانشده بعد از اولین دوربرگردان .

منتظر حضور گرم شما در مرکز خرید فرش قسطی در کرج و استان البرز (کلکسیون فرش کوروش) هستیم.

جهت کسب اطلاع از چگونگی آمدن به کلکسیون فرش کوروش برای خرید فرش قسطی کلیک کنید.

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی